piątek, 8 kwietnia 2016

Piątek #920

       Z czasów kiedy żarcia był deficyt, przeszliśmy do takich, kiedy jest go nadmiar. Oprócz obiegów z cysternami, gdzie bym się nie pojawił, to jest go za dużo i na nadwyżki często się łapię przeto kupowanie w m-cu ogranicza się do jakiś słodyczy i jednej lub dwu flach. I tyle. Częściowo za to mogą być odpowiedzialne ceny, które niewiele wzrosły przez ostatnie 2 lata, jeżeli na niektórych art. spoż. nie spadły. To, do wzrostu płac, powoduje nadmiar żarcia w domach, z czego jak mogę korzystam, bo sam z dawnych czasów nie lubię wyrzucać go do śmietnika. Wczoraj od 972 dostałem 5 chlebów, z czego 2,5 dałem 979, bo dla niego część była brana. Dobrze, że kupiłem masło, takie masło, a nie mix substancji smarujacych, po 2,60 też niezmiernie tanio jak za kostkę 200g. Kiedyś trójka to było osiągnięcie. Jak odbierałem chleby to pytałem się 972, czy w związku ze spłatą kredytów oni na pewno chcą odzyskać dzieci? Bo przecież jakby teraz wróciły do domu, to byłby dramat finansowy. Nic nie powiedział. Jutro wyjazd do małych skurwieli ok. 14:00.
     Nie wiem jak w tym roku będzie z wyjazdem na drezyny. Dworzec w Chrzypsku obrzucono kamieniami wybijając szyby na razie na parterze. Nadto w maju nie mam z kim jechać, bowiem 172 zamknęli, a 824 niby nie może. Jeżeli nie pojadę w maju, to w lipcu też nie wiem jak będzie. 979 jedzie na woodstok, a ten w tym roku jest dwa tyg. wcześniej od 14 lipca, to będę musiał być w tym terminie dyżurować na stacji macierzystej. Po za tym jeżeli dewastacja dworca w Chrzypsku posunie się dalej, tak że w części mieszkalnej trudno będzie funkcjonować to być może w ogóle zrezygnuję z wyjazdu. Na razie teoria, a będę zbierał info co się będzie działo dalej.
   Mnie to czasami wali na łeb, rano, no powiedzmy w czasie rozruchu porannego, zrobiłem sesję filmową - branżową i 4x opróżniłem zbiorniki, no ale takie sztuki są na filmach, że nie umiem się powstrzymać. Ten wyłącznik popędu seksualnego potrzebny od zaraz! Za to teraz zabiorę się za zaległości w pracach stacyjnych, a jest ich dość sporo, bowiem ręka też 3 m-ce była na uwięzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz