Zainicjuję, bo jadę do 824, a tu 573 nie poszedł do pracy, to jakby mam go na głowie i z pisaniem jest kiepsko, może u 824 będzie lepiej, w co też wątpie.
Jednak się trochę udało. RJ poc. zmieniaja tak często, że tego nie ogarniam. Wyszedłem na peron w/g RJ, a poc. niby planowo przyjechał 15min późnie. Współczuję ludziom korzystającym w czasie prowadzenie prac torowych. (aktualizacja 22:50) spr. RJ i to mój błąd, bowiem przewoźnik jako pierwszy ustawił na stronie przyszły RJ, a obecnie obowiązujący jest pod spodem, czy odwrotnie niż jest to przyjęte, dlatego wpierw otwarłem ten górny, a dopiero tu u 824 sprawdziłem.
824 jeździ na rowerze i widział u kogoś nawigację. Oczywiście jako gadżet spodobała mu się. Zrobiłem więc test na stronie mapa.targeo.pl która działa trochę podobnie jak nawigacja. Można wyznaczać trasę, zmieniać ją, stworzyć ją dla samochodów, rowerów, innych środków. No niestety po raz kolejny, bo już kiedyś uczyłem go na tej stronie, nie dał rady. Powiedziałem mu, że na nawigacji ma trudniej, bo działa dotykowo, a tu myszka to jakby prościej.W efekcie powiedział, że da sobie spokój z nawigacją. Ciekawe jak on myślał się z nią kontaktować. Może powiedzieć do niej:
- chcę się dostać tu, przez tą i tą miejscowość.
Nasłuchuję na radiu kolejowym co się tu dzieje i z powodu remontów torów w Bobrku poc. stoją do wyjazdu w tamtym kierunku po 2 więcej godzin.W ogóle kolej sie na tyle rozpada, że na stacjach kiedyś węzłowych jak Gliwice i z grupami odstawczymi dziś brakuje torów na np. zamknięcie poc. Mechanik się pyta czy może zamknąć skład, a dyżurna mówi:
- nie mam wolnego toru, bo jak zamknę na (np. 610-tym) to nie będę miała toru do oblotu. I jak kolej ma się rozwijać, jak w przewozach towarowych nadal to kuleje mocno.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz