sobota, 29 grudnia 2018

Sobota #1469

   Miałem dziś jechać do 971, ale:
- pojechałem do katos zawieźć 979 z niby laską, bo jechali do Ustronia na sylwestra
- w drodze powrotnej, mimo zabrania laptopa kapłem się, że nie mam rozdzielacza do gniazda 220V i nie mam co jechać z laptopem bez tego rozgałęźnika, bo do gniazda jest wpięte łóżko, to nie mogę go wypiąć.
- nie zabrałem butelek do kaufla,
- wreszcie dzisiejsza wyprowadzka 172 mnie ciągnęła na stację, bo nigdy nie wiadomo, co się będzie wyprawiać.
   W sumie na stacji podjąłem decyzję o wyjeździe do 971 jutro, jak już na grupie B nie będzie stacjonował 172. Mam dziwne wrażenie, że mógłby sobie coś pożyczyć i nie powiedzieć o tym. Na razie ciągle krążą (172 i 973) między st. mac. i blokiem gdzie zajmuje pustostan reanimując tam drzwi
  Czekam już na zwolnienie grupy B, bo tam posprzątać trza bydzie i wreszcie jakiś spokój zapanuje ponownie na stacji, przynajmniej w nocy, bo dziś spałem z przerwami, bo jakaś imprezka była.
  W pn. jest plan wyjazdu do 824 jeszcze w tym roku.
  Uciekł mi wątek, bo ciągle ktoś tu przechodzi przez stację, to jeszcze powrócę do świąt. W tym roku, jak chyba w żadnym innym telewizja, przynajmniej kanały dostępne na darmowych platformach dały dupy, jak nigdy przedtem. Same powtórki i to filmy, które w zasadzie znamy na pamięć. Już pomijam Kevina samego w domu, bo to taki żart wigilijny, ale reszta z Titanikiem włącznie to przegięcie. Za dawnych czasów na święta to była uczta kinomana. W tym roku to można było się wyrzygać  oglądaniem ciągle tego samego. Jest tyle ciekawych filmów, to oni, jakby celowo, ciągle puszczają to samo, chcąc nas chyba nauczyć na pamięć tych filmów. Następna karta sieciowa, bo w tym roku nie było w planach kupna innej, będzie z wyjściem HDMI do telewizora, na którym polecą filmy z neta. Rozmawiałem z 895 i powiedział, że obecnie z ludzi młodych, to mało kto patrzy już na TV. Może i racja, bo 979 też nie ogląda z niby laską TV, tylko filmy z neta. To w sumie ta TV to w takim razie dla geriatrionu, a ten się przecież ciepać nie będzie.
   Tyle, bo wzmaga się ruch na stacji i zaś notka, choć trochę taka z dupy, będzie zalegać. Narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz