poniedziałek, 30 lipca 2018

Poniedziałek #1401

  Dziś w TV na polsacie, po raz już któryś, będzie emitowany film "Niepowstrzymany" określony jako thriller. No fajne żarty, to powinno być traktowane jako komedia, lub film o idiotach, tylko nie wiem czy jest jakiś oddzielny gatunek określający takie filmy. Jest w nim tyle błędów i niedorzeczności, że wymiana ich wszystkich nie wiem czy zawarła by się w 100 pkt-ach. Oczywiście konsultacji lektora dla wersji PL też nie było, bo czasami bredzi, aż uszy puchną. Zastanawiałem się też czemu na yt nie ma w filmikach o błędach popełnianych w filmach tego. Przecież on zająłby pierwsze msc. ale chyba chodzi o to, że ludzie nie są spostrzegawczy w sprawach technicznych i umieją tylko odróżnić buty u aktora, który gra w filmie akcji osadzonej w XVII w. lub zegarek na jego ręce.
  W każdym razie od około 5 minuty filmu można się śmiać, jak mało kiedy. Szkoda, że nie posiadłem umiejętności montażu, bo zrobiłbym z tego komedię.
  Wczoraj w nocy, była już 23:30, wszedł na stację 826. Po chyba 2 min rozebrałem go z koszulki na ramiączkach. Godzina dotykania jego umięśnionego ciała, kilka zdjęć do archiwum i niesamowite przeżycia mając w rękach takie umięśnione ciało. Szkoda tylko, że wraz ze wzrostem mięśni nie idzie rozwój mózgu, ale jak widzę, w życiu część ludzi może postawić tylko na jedno, na drugie już nie starcza czasu.
  Krótko, bo przeciągnąłem, a stacja się zapełnia. To narka

2 komentarze:

  1. Na jaką stację ?

    Co do filmów, Kiedyś mój Big mówi do mnie, że ma genialny horror. Uwielbiam takie film.
    Siedzimy wygodnie i zaczyna się. Postać która wydaje z siebie dziwne "yyyy" nagle przerwca się na plecy i robiąc mostek idzie w kierunku ofiary. Chociaż nigdy nikogo nie złapał. (ten film oglądaliśmy jakieś 7 lat temu) śmiałem sie do łez , Big sie irytował bo nie mógł się skupić.
    Jest wiele filmów, tak żałosnych a ludzie się nimi zachwycają ..

    OdpowiedzUsuń