czwartek, 12 stycznia 2017

Czwartek #1131

   Jak to było? Na bezrybiu nawet rak ryba... Umówiłem się z 19-ką z Ka-ic. Przyjechała, trochę zeszczuplała co na mnie pozytywnie wpłynęło no i pourzędowałem. Obciąganko, ach super, choć to ja nadawałem ton. Po za tym rozmowa z kimś ze światka branżowego, wszak ze skurwielami się tak nie pogada. Zresztą z nimi rozmowa robi wrażenie zero-jedynkowej, podobnie jak ich działania.
   Przypomniało mi się, a tego nie pisałem, że w ub. roku byłem na jakiejś imprezce u znajomego od 972, który od 972 jest starszy. Przewinęła się przez pomieszczenie, w którym piliśmy kilka razy jego córka - no niczego sobie i 972, jak to skurwiele, bez żadnej polityki, wygładzania, powiedział znajomemu:
- ładna ta Twoja cera (córka), przeleciałbym ją.
  Od razu sobie pomyślałem, ciekawe jakby 972 zareagował jakbym mu powiedział:
- ładny ten Twój najstarszy skurwiel, przeleciałbym go.
  Ponieważ skurwiele się jakby straciły z mojego życia, to pozostaje mi 19-ka lub szukanie kogoś nowego, ale też to szukanie przynosi mały efekt. No co zrobić, jakbym miał 19 lat i wygląd jakiegoś skurwiela z wioski, mózg ten co mam to dopiero bym zaszalał...
   Wczoraj na stacji zwrotnej mnie uświadomili, że to ostatnie obiegi z cysternami. Wiedziałem, że ferie, ale jakoś czasowo ich nie umiejscowiłem, a tu one już. No nic, wreszcie z zapasów się uwolnimy, przewietrzymy magazyny, bo tam tylko rośnie ilość, a nie maleje. Do tego wykorzystamy pewnie kartę "moja stonka" od 979, bo czasem coś tam taniego ciepną.
  No i dziś już mam lepsze samopoczucie, bowiem na placu -1C, więc całkiem znośnie.
  Jaką siła napędową, reklamą jest fb to dziś doświadczyłem. Otóż jest taki filmik na yt (obejrzałem go ze względu na kolej) https://www.youtube.com/watch?v=8gXoMQ2ANDg , który na yt ma 19.360 wyświetleń. Podejrzewam, że na yt był pierwszy, ale również krąży na fb i tam wykazuje iż ma 2.673.400 wyświetleń. Różnica jest w podkładzie muzycznym, ale to nie on jest odpowiedzialny, za aż taką duża różnicę wyświetleń.
     Jednak jak ktoś dziś chce z czymś wystartować to widać, że fb jest najlepszym kanałem dystrybucji.
  Tyle, bo nadciąga 826, ten to mnie ciągle nęka. Narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz