czwartek, 22 lutego 2018

Czwartek #1321

   Czasem to mam odchyły, choć czy to faktycznie odchyły?
   Wszedł wczoraj na stację 826. Nic nowego, jak również to, że ciągle nadawał jak osioł na Shreku, któremu się usta zamknęło, a on nadal nadawał. (to od 3'26)

Widział jak rozdysponowywaliśmy cysterny z obiegu i po jakimś czasie spytał się czy mógłby się załapać na to co jest w cysternie.
   Już kiedyś miałem ochotę na powiedzenie mu, że owszem, ale żarcie w klacie. Wczoraj po 4 min myślenia w końcu wypowiedziałem, że owszem, dostanie zawartość cysterny, ale żre w klacie.
  Rozebrał się od razu, nim jeszcze zawartość została zgrzana. W sumie to przy grzaniu stał i pilnował, to ja pilnowałem, a właściwie głaskałem jego plecy. W czasie jego żarcia również. Widziałem, że tak na początku przy intensywnym głaskaniu czuł się jakoś dziwnie. Mnie to nie dziwiło, bowiem nikt go w życiu nie głaskał po plecach. Ani laska, ani synek, a tu takie doznania, na które się zgodził. Było przyjemnie, bowiem skóra gładka, plecy umięśnione, mięśnie motyla doskonale widoczne, dobrze uwydatnione, dobrze się je trzymało w rękach. Ogólnie wymasowałem mu całe plecy od szyi po pas. Teraz pozostanie czekać, czy na następne cysterny będzie się chciał załapać i czy podobnie wymiennie - cysterna za głaskanie i żarcie w klacie? Taki test na to co oprócz zawartości cysterny musiał strawić.
  Obejrzałem przed chwilą zdjęcie satelitarne pogody https://www.weatheronline.pl/pogoda/satelita/Europa/Europa/podczerwiencolor/premium.htm  i jest dramat. Powietrze schodzi do nas z nad Skandynawii prosto z północy. Na weekend straszą nas jakimiś mega niskimi temperaturami, a ja z tych ciepłolubnych, a mam być na kopalni, to będzie jazda. Chyba siądę dupą na grzejnik i tak przesiedzę. Dziś też jadę, ocieplić trochę pomieszczenie w którym biorę wodę i może uda się zajrzeć do nastawni wykonawczej, bo tamtej nie ocieplałem, ale siedzi tam ochrona w jednym pomieszczeniu i w nim grzeje.
  Dobra, bo przylazł 826 i zbieram się na kopalnię, to do zaś. Narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz