wtorek, 24 kwietnia 2018

Wtorek #1354

  Ja to mam nasrane w gowie. Może nie tak, jak przyszłe pokolenie
ale jednak - wiedz..., że coś się dzieje...
   Dziś 3x opróżniałem zbiorniki. Ostatni raz z udziałem 172. Trochę go pomęczyłem, ale jak to rasowy skurwiel, tylko robił miny, naprężał się, a mnie na nim brało. Przywalałem mu w prawy bok z otwartej siedząc na nim. Po kilku klapsach zaczął się naprężać, robić miny, żyły na szyi wychodziły na wierzch, bo trochę go widocznie piekło. Jak się naprężał, to mnie się robiło i po jakimś czasie skończyłem.
   Współczuje 230, bo się przyznał, że też ma duży popęd, a to, widzę po latach, katastrofa.
   Wcześniej był 826 i już na bezczela dobrałem się do jego pleców i klaty. Ach tak, jeszcze jego przekabacić i było by super. 172 i 826 by mi wystarczyli.
   Dziś wyjazd na kop. odwołany. Po wczorajszym zachowaniu dyr. postanowiłem zrobić wolne. Pojadę w czw., bowiem jutro łapanie szczurów. Miały przerwę i urosły trochę, a na obiegach z cysternami, rosną jak na drożdżach. Nawet dobrze z wolnym. Nadrobione zostały trochę zaległości w papierologi. Przez większość dnia ugrzęzłem przy kompie załatwiając zaległości. Ogólnie biurokracja raz na jakiś czas musi być zrobiona, w tym rozliczałem tradycyjnie rodzinę 979 na PIT 37. To akurat idzie sprawnie, komputery w tym b. dobrze się sprawdzają.
  Jutro też lista spr. do załatwienia przy okazji wywózki, a też się nazbierało trochę. A i wymiana oleju w skurwomobilu, bo już dawno po limicie kilometrów, a 979 ciągle nie ma czasu, więc działka samochodowa na mnie spoczywa.
   Tyle, bo zgłosili zapotrzebowanie na skład cystern i wywózkę ładownych, to odpalam loka i w trasę.

7 komentarzy:

  1. Podrzuć szczury i żarcie dyrektorowi do gabinetu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze by im krzywdę zrobił, choć wiem, że i tak lezą na karmę, ale co zrobić...
      Czasem żałuję nieposiadania nowszej komóry, bo filmiki z nimi, mogły by być rewelacyjne.

      Usuń
  2. Przyszłe pokolenie bija każdego na głowę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Niestety, to oni będą wypracowywali dochód państwa i to oni (w części) będą odpowiedzialni za następne pokolenie.

      Usuń
    3. Dobrze, że mnie już to nie dotyczy i po prostu nie będzie.

      Usuń
    4. Jak to Cb. to nie dot. Przecież mieszkasz tu i zasobność państwa dot. prawie wszystkich, bo czerpiemy z tego.

      Usuń