sobota, 15 maja 2021

Sobota #1781

    Walka z zakupoholizmem jest jak walka z każdym innym holizmem, w tym alko... Wczoraj przed wyjściem chyba z 5 min mówiłem, że możemy iść na miasto, ale zasadniczo po ciasto, by nie brał tyle kasy i to wszystko co nam potrzeba. Zwłaszcza nie potrzeba nam kolejnej padliny. No to już wiecie co zrobił na mieście. I on jest nie do powstrzymania jak sie zmontuje. To tak, jak kiedyś od sąsiada wyprowadzałem owczarzycę niemiecką. Zawsze startowała do innych psów, więc jak zobaczyłem pierwszy psa, to musiałem ją zawołać wtedy reagowała. Jak ona pierwsza zauważyła psa, to amba Fatima, już po psie. Nie do powstrzymania. Trzeba było za nią biec, by ewentualne szkody zmniejszyć. Z 824 jest podobnie. Wiem, kiedy się montuje jak widzi sklep, który chce przyatakować. Wchodzi na wysokie obroty, przyśpiesza kroku, głowę wysuwa do przodu, jak pies gończy i strzała w stronę drzwi sklepowych. W momencie jak wszedł na wysokie obroty nie do powstrzymania już. Przy ladzie można jedynie sugerować działania, a i tak dobrze, jak mu Ciśnienie nie wzrośnie i nie zacznie się larmo w sklepie.
   Na dużym osiedlu u 824 widziałem ostatnio scenkę. Nic nienormalnego, wszystko jakby na miejscu, ale mózg mi się włączył na myślenie. Wiem, żadne wzniosłe. Otóż przy sklepie stał młody mięśniak, co było widać już po charakterystycznej budowie szyi z tyłu i rękach (lato to chodzą w koszulkach z krótkim rękawkiem) i obok niego taki grubszy kolega. Oni ok. 14-15 lat. Mięśniak nadto bardzo ładny z twarzy. Zastanawiałem się na ile ta ich koleżeńskość przetrwa. Kiedy mięśniak zacznie pławić się w ładnych laskach, a brzydsza wersja jego kolegi pójdzie na boczny tor, bo przecież są małe szanse, że pozna jakąś super laskę i razem będą chodzić na imprezki. Ale jest jeszcze jeden aspekt sprawy. W tym wieku, oni jeszcze nie świadomi, tego co nieuchronnie nastąpi. No może 5%, że tak nie będzie j/w. I to jest też znamienne, że mówi się coś ludziom młodym, jak np. serii 300 od 972, a oni i tak wiedzą swoje z perspektywy swoich lat. I podobnie jak 824, jak już wystartuje, jest nie do powstrzymania, podobnie Ci młodzi, jak już się uprą i wystartują, to są nie do powstrzymania, nawet w swoistej autodestrukcji.
   No cóż, niech odkrywają Amerykę ponownie, jak to powiedział 979? - ja mogę ją ponownie odkrywać (mam czas, chyba to nawet kiedyś dodał). Spoko, ale później już się wie, że tego czasu nie było na to, albo się go po prostu zmarnowało. 
   Tyle, bo obiad i zjeżdżamy na st. mac. Zdjęcie. 
  To już chyba było, ale jeżeli ponownie, to sorka. Przesuwnica na kopalni, uwieczniona na zdjęciu, bo teraz to już miała bliskie spotkanie z prasą. 
  Jeszcze jedno ujęcie. Za przesuwnicą nie istniejąca już sortownia, z której też tam jakieś zdjęcia chyba dawałem. Będę musiał kiedyż z tym porządek zrobić i popatrzeć co już umieszczone.   
   Narka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz