poniedziałek, 30 marca 2020

Poniedziałek #1661

   Jednak wioskowe mięśniaki przydają się nie tylko mięśniami, ale też znajomościami. Od 230 mamy netflixa, a dwa dni temu, 979, zorganizował od laski z Katowic, HBO GO i teraz mamy full pakiet na stacji, za który oczywiście nie płacimy. Oczywiście mamy tez bieżące HBO 1, 2, 3. Tak przy okazji, to fajny film na netflixie widziałem - "Pralnia" z Meryl Streep w roli głównej.
   Oglądamy więc marwella, mangi, bo to w pierwszej kolejności dla 979. Niby moglibyśmy w ciągu dnia coś przycinać, ale bieżące zajęcia na stacji jakoś z tym kolidują. Nadto problemy z zasypianiem. Dziś zasnąłem dopiero ok. 03:00, choć godz. wcześniej spałem, ale się przebudziłem. 979 oglądał TV i też z tym spaniem nie najlepiej. Tzn. oglądał jeszcze mangę, ale jak sie przebudziłem i skończył się odcinek, to przełączył na błąda 007, bo akurat leciał na 1-ce.
   Po za tym ruch w czasie zarazy na stacji jak dawniej. Okresowo jest wiyncyj składów jak zakłada to min. zdrowia, ale co zrobić...
   Przychodzi też 172 więc w czasie zarazy nie mamy co narzekać. Niby do 11 kwietnia ma być stan zagrożenia, ale coś mi się widzi, że w związku z nagłym przyrostem, to się wydłuży do maja. Na razie znowu zimno, teraz na placu 1C, ale za 4 dni będzie z powrotem ciepło, to ludzi wyjdą, bo generalnie już słyszę od drużyn trakcyjnych, ze mają siedzenia w mieszkaniach dość. My też byliśmy w sobotę, bo ostatni dzień ciepła, na rowerze po okolicach. Świetny wyjazd, trochę pochodziłem po stacjach Ch-ów M-to oraz Ch-ów Stary. Na tej drugiej to w torach byłem jakieś 30 min. Dawno tyle nie chodziłem po torach, a dyżurny chyba oglądał jakiś film, bo kompletnie nie zwracał na mnie uwagi, mimo, że lazłem po torach głównych zasadniczych.
  Skoro o Ch-wie Starym to zdjęcie z paru lat stacji.
   Na pierwszym planie powtarzacz do semafora wyjazdowego J. Po prawej tej zieleni już nie ma, kosiarze wykosili wszystko, a było tak fajnie zielono. Zdjęcie ok. 2010.
   Tyle, to narka.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz