niedziela, 14 sierpnia 2016

Niedziela #1045

  Byłem wczoraj z 972 u jego małych skurwieli. Może nie do końca takich małych bo najstarszy ma już prawie 15 lat. Na widzeniu był on i najmłodszy, dwa pozostałe na wyjazdach wakacyjnych. Jadąc do małych skurwieli patrzę, a 972 ma new telefon. Pytam się skąd ma telefon? Dostałem za 1zł. Od razu przypomniała mi się kwestia Kowalskiego w Pingwinach z Madagaskaru, w której mówi (też o coś tam chodziło za złotówkę)
- nie ma (tego) za złotówkę.
   Jak można mieć ponad 30 lat i jeszcze nabierać się oferty za złotówkę? Ale widać można. Takie osoby jak 972 to są dostarczyciele kasy do budżetu. Telefon za złotówkę w abo na 3 lata, miesięcznie 60 zyla czyli 2160. Biorąc pod uwagę, że ich (operatora) może to co mu dali czy, ledwo, 2000 min miesięcznie i ileś tam neta, może kosztować 20 zyla, to telefon wyjdzie za ok. 1400zł. Fajny interes. Na szczęście udało mu się z HBO zrezygnować, które miał dodatkowo w pakiecie TV.
   Niestety teraz tyle, bowiem 979 wieczorem zawiozłem na imprezkę (urodziny) do koleżanki na Ligotę i odbirełem go o 02:45. Następnie jeszcze podjechaliśmy do Pomarańczy do Katowic, gdzie wszedł w poszukiwaniu kolego z pracy, który tam niby miał być i był z 1,5h. W tym czasie chodziłem po torach kolejowych st. Katowice.
  Tyle bo 979 zaczyna łazić jeszcze zobaczy bloga. Narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz