środa, 25 stycznia 2023

Środa #1966

   Wiecie, albo nie wiecie. Tyle notek było już na czerwono spłodzonych i .... nie ukazały sie. Stoją na torach bocznych i czekają nie wiem na co. Kolejne spisane na czerwono, bo bez jakiej kolwiek cenzury, trafiają na tory boczne prawie od razu. Stoją tam, i stoją, i stoją...
   Może tą uda się pchnąć po za kolejnością, tak inaczej. Tzn. piszę ją, w stanie uniesienie, ale czy ona wyjdzie....
    Qrwa kocham go, kocham go, i  to takie wołanie w puszzczy. czy on to usłyszy? Qrwa - nie wiem. Czy on to zrozumie - nie wiem i bardziej jestem pewny, jak nie pewny. 
    Co zrobić? On tego nie ogarnie, to jest pewne, ja to wiem od iluś tam lat i to jest niezmienne.
    Cufal, czy nie. Będąc u 811 z długiej listy ponad 100 nagrań łapą, paluchem nacisłem na nagranie, które jak nic kojarzy mi się z 979. Oczywiście u niej powstrzymywalem sie z komentarrzami głębszymi odnośnie tego nagrania, ale jednoznacznie kojarzy mi się z 979. Alok, Bruno Martini feat. Zeeba - Hear Me Now. No przeca jak usłyszałem to nagrnie po raz drugi czy trzeci i nadto obejrrzałem teledysk to się popłakałem (nie teraz, wcześniej, choć teraz mnie też na tym nagraniu biere). Ach ten mózg nasz działa dziwnie. 
   Chcę z 979 przeprowadzić taką rozmowę szczerą, taką po za gronem innych ludzi. Może się to uda. Mnie jest to chyba potrzebne. No oczywiście nie by go przelecieć, ale by porozmawiać szczerze, tak naprawdę szczerze po tylu latach. Nie wiem dlaczego odbieram to, że mam taką potrzebę. Może dlatego, że st. mac. się wyludniła? Przeca dwa lata temu pisałem, że główki szyn na st. mac są ciągle czyste, ciągle jakieś składy przez nie przechodzą. I co? I minęły ok. 2 lata i te same główki szyn korodują od rdzy. Żadne składy po nich nieprzechodzą, ruch zamarl i małe są szanse na jego przywrócenie. Efekt. Nam też się zrobiło dziwnie, niezręcznie. 
  Ok. bez cenzury, bez korekty, idzie jak jest. Qrwa ile mogę się wstrzymywać z uczuciami. Jestm już stary, ile mi zostało, ile mogę jeszcze pożyć.... Pewne srpawy się nie zmienią. 
  Notka idzie jak jest. Trudno, niech się dziej.... 
  No i bez zdjęcia, bo nie o nie tu chodzi. 
  Chwila,...., bo się musze zastanowić, czy ją wypchnąc ze stacji....
  5 min zastanowienia - idzie. 
  Po kolejowemu - czy droga dla 1966 na szlak do ... jest wolna?
  (z sąsiedniej stacjI) - dla 1966 droga jest wolna. 
  No to qrwa jedziemy. 

2 komentarze:

  1. Cufal to je polsku jakiś przypadek, szczyńści, zdarzyni. Słowo pochodzi z niymieckigo. To je coś fest dobrego, co zdarzo sie niy czynsto.

    Powinieneś mieć do bloga zalinkowany słownik śląskiej mowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, jak się ktoś zapyta, to przetłumaczę, choć być może wkleję kiedyś tekst rasowego górnoślązaka, bo on pisze w tym języku ciągle. Takie próbki do poczytania.

      Usuń