piątek, 29 maja 2020

Piątek #1676

   Oj, oj, niedobrze, prawie tydz. bez notki. Ona mi chodziła po gowie, ale ruch w tygodniu większy, to i nie zawsze był czas siąść do kompa i napisać.
   Dziś zaczniemy od, jak dla mnie, fajnej muzyczki. Tu w oryginale:

A jakby kto chciał wersję zangielszczoną to:
  To kolejne nagranie z za wschodniej granicy, które ma szanse zawojować rynek. Świeżyzna, która dopiero weszła na nasz rynek, to też zupełnie przypadkowo na to natrafiłem.
   Wczoraj dzwonił 972, bym przyjechał do niego na jakieś piwo, a ponieważ wcześniej miałem odwiedziny z wioski dwu osób (nie, nie mięśniaki, to nie mają numerków) z flachą, to już byłem po, to stwierdziłem pojadę. No i pojechałem. Stanąłem po drzwiami, dzwonię, pies szczeka, dzwonie na kom. - nic. Jak zwykle w takich chwilach wyszło, że nie wziąłem tych kluczy z kluczek do niego. Nic powrót na st. mac. zabranie owych kluczy i do wioski 972. Otwarłem, pies się cieszył jak zwykle. W końcu się nim ktoś zajął. 972 spał jak zabity, zresztą w rodzinach wielodzietnych, co kiedyś pisałem, oni mają mocny sen, bo i tak ciągle ktoś przeszkadza. Po 10 min zajęciem się psem, bo on to wymusza siadłem k/972, ale postanowiłem go nie budzić. Włączyłem TV na polsacie Saga Zmierzch to oglądałem do globulek ok. 21:20 i pojechałem na st. mac.
   Mam takie odruchy, że jak ktoś śpi to nie budzę, wszak bardzo zarywamy sen, a z czasem z tego moga być problemy. Jednak organizm potrzebuje snu. I dlatego wczoraj z 979 wyglebiliśmy ok. 22:40 i i ja, i on szybko zasnęliśmy. On nawet szybciej ode mnie. Co dziwne o 08:00 byłem półprzytomny jak obudził mnie 172, pewnie do 09:00 bym ciągnął.
   Fajne czasy z zarazą. Biuro pracy zamknięte, to telefonicznie przyjmują i przesuwają terminy, to mamy vacatio legis do połowy lipca. Skończę remont, zacznę nowy, zajmę się st. mac. może w tym roku będzie lepiej.
   Od 830 dostaliśmy stary, ale sprawny płaski 42 calowy TV. Mankament jest taki, że nie dekodera na obecne stacje TV i mamy tylko nflx i HBO Go. W sumie to w TV i tak oglądałem czasami pingwiny z Madagaskaru, czasem wiadomości naprzemiennie polstat i TVN i jakieś filmy. Wycięliśmy więc pingwiny, są na yt, tez jest w TV, i wiadomości, są na necie.
   Stary 32 calowy TV zawiozę do 824, bo on ma mały i ciągle na niego ślepi, tak będzie miał większe zwierzątka na ekranie.
   Niestety muszę kończyć, bo 230 ma dziś chyba wolne. Już dzwonił, że zajmuje szlak i właśnie stanął pod wjazdowym. No trudno.
   To narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz