wtorek, 25 lutego 2020

Wtorek #1650

   Co się dziwić, że w wyborach wygrywają takie partie, które rządzą skoro zarówno starsi jak i młodsi dają wiarę temu co mówi kwadratowe pudełko. Rozumiem 824, który z racji wieku nie potrafi analizować informacji, które do niego płyną, ale by młodsi ode mnie również nie umieli ich analizować i ślepo zawierzali temu co głosi prorządowa TV?
  824 nawet jak się pomyli w tym co mówi i wyjdzie, że nie jest tak jak mówi, to i tak pod wpływem tego co mówi kwadratowe pudełko obstaje przy swoim. Smutne to, ale widać rządzący wiedza co robią z ogłupianiem społeczeństwa. Zresztą nie wiem jak to jest, że ludzie się jeszcze tym nie zniesmaczyli, bowiem frekwencja w ostatnich wyborach była dla mnie zaskakująca.
   Politykę zostawmy na boku. Przedwczoraj na interii czytałem art. dotyczący Ukrainy i jej wyludniania się. Zdziwiło mnie, że jeżeli chodzi o ten kraj analiza skutków wyludniania się i dużej emigracji były właściwe, a jak u nas taka sytuacja następowała po 2004 roku, to zupełnie co innego pisano. Ciekawe czemu?
  Najlepsze jest jednak straszenie społeczeństwa, podobnie było u nas, że wyludnianie się to samo zło. Ciekawe czy dziś, pracownicy, którzy na tym wyludnianiu się, dostali wyższe, znacznie wyższe wypłaty niż najniższa krajowa, stękają. Czy to, że mogą prawie dowolnie zmieniać pracę, bowiem rynek pracy się rozluźnił, jest też złe? Ale media, propaganda, głoszenie własnych tez robią swoje w społeczeństwie. Oni dalej myślą, że to wyludnianie się jest złe.
   Netflix na 20 osób..., oglądam dalej, a właściwie męczę serial Pose. Oglądam go, bo branżowy, ale jakby nie to, to już dawno, jak Atypowy poprzestałbym na jednym z pierwszych odcinków. Albo nie jestem przyzwyczajony do oglądania seriali, wszak praktycznie ich nie oglądam, albo ta dłużyzna w nich mnie męczy. Scenariusze netflixowe też nie są górnolotne. Czasem myślę, że je pisze jakaś gimbaza.
   Jeszcze chciałem o szczurach, ale to w następnym odcinku.
 
Zdjęcie - stacja Chorzów Miasto, wyjazd, czy głowica rozjazdowa, na Chorzów Stary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz