czwartek, 13 lutego 2020

Czwartek #1647

   Wczorajsze sprzątanie u szczurów wykazało, iż jednak jest ich jeszcze 6 sztuk. Nie przeszkadza, ale dość długo byłem prawie pewien, że zostało ich 5.
   Albinoska, która była na naprawie na kolejną już nie pójdzie. Niestety guz przy przedniej prawej nodze jej rośnie, ale byłem wczoraj u weterynarza, porozmawiałem z nim kilka minut przedstawiając jej obecny stan zdrowia i doszliśmy do wniosku, że z tym guzem będzie musiała zyć do końca. Niestety jest za stara by przejść drugą operację. Ma ok. 2,5 roku, chodzi już ociężale, a jej tras przebiegu usunąłem wszelkie przedmioty, które kiedyś musiała przekraczać czy wspinać się by przejść więc do koleżanek może przejść po płaskim, zresztą one do niej też, i czasem do niej zaglądają. Ostatnio ją u nich widziałem w ub. tygodniu. Na wieczorne karmienie patrzę, a ona tam wychodzi. Kuchnia ma 6 m długości i przegrodę w środku to do przejścia mają jakieś 8 m. Tak się rozlokowały na przeciwnych ścianach.
   Ja pierdolę, jak z tymi ludźmi nie idzie dojść do porozumienia. Jak oni są sterowalni przez media i nie mają własnego zdanie, to jest straszne. I tacy ludzie idą głosować w wyborach, we wszelkich wyborach. Nie, qrwa nie, nie chcę się z nimi identyfikować i nie chodzę na te zjebane wybory. Nie, qrwa, to nie jest moim przyczynkiem do tego co się dzieje. Nie, qrwa, nie chcę mieć z nimi cokolwiek wspólnego. Niech wypierdalają na drzewa.
  Fakt, jak łyknę to jestem dla nich przejebany, ale życie takie jest.  Życie się nie pierdoli z nimi. Mają płacić podatki i chuj. I nic ich z nich nie zwolni. Jedyne na co moga mieć wpływ, to na co ta kasa jest wypierdalana przez tych na górze. I co? I qrwa nic. Mają na to tatalnie wypierdolone, co oni robia z tą kasą na co oni ją bulą. Przypomnę, że dzień wolności podatkowej wypada na przełomie czerwca i lipca, czyli pół roku robimy na państwo, a pół roku na siebie, i ich to w ogóle nie interesuje na co ta ich kasa, na którą napierdalają, idzie. No rewelka.
   Ja pierdole, w zasadzie do rozmów na poziomie pozostal mi 8xx i 812 i tyle. To jest dramat, bo z kim tu gadąć....
   Z jednej strony sam sobie taki los zgotowałem, z drugiej strony, czy na prawdę wszyscy muszą być tacy ograniczeni umysłowo?
   No dramat. Szkoda, że to też się objawia jak łyknę, ale wtedy jestem bezwględny i nie pierdolę się z nimi. Jest pytanie i czekam na odpowiedź. Nawet, jak dziś, 20 min, i ciągle przypominam o moim pytaniu i nie chcę innych wywodów. Odpowiedź na pytanie. Oczywiście, jak można domniemać, jej nie ma. No bo jakby inaczej.
   Dobra, bo obok siedzi 979, a ja se tu klepie po klawie jakby nic. Za chwile tu zerknie, jeżeli już nie zerknął i wyciągnął czy nie zapamiętał.
  No dobra, to kończę, elo.

1 komentarz:

  1. As reported by Stanford Medical, It's in fact the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh on average 42 lbs less than us.

    (And really, it is not related to genetics or some secret exercise and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    CLICK this link to see if this little questionnaire can help you decipher your true weight loss potential

    OdpowiedzUsuń