poniedziałek, 17 lutego 2020

Poniedziałek #1648

   Weekend zleciał tym razem na większym bezruchu niż poprzedni. Ruch składów na stacji był mniejszy, bowiem 230 pojechał na kurs z meblami nad morze do Mielna, to mieliśmy go z gowy do nd. do ok. 19:00. 834 jakoś mniej przebywa na stacji, a 826 został ponownie wywalony ze stacji przez 979 po incydencie, który nastąpił jakieś 2 tyg. temu. 826 przylazł chyba w czwartek pod wpływem, on też ma problemy z alko, i pewnie mu było luźniej, bo po alko to nasze hamulce trochę się luzują, więc wszedł na st. mac. Nie oponowałem, a tak myślałem, jak wejdzie 979 to se to wyjaśnią.
   Jak już był 826, to wszedł 834. Ten jakoś naładowany zaczął mu ciś i to nawet mocno, co mnie zdziwiło, ale też pomyślałem, że 834 chce być na fali, by nie kojarzyli go z 826, czy łączyli jego przychylność do tego co się stało. Zresztą 834 jest jak chorągiewka, z której strony zawieje tak się obraca.
   Po jakiś 45 min na stację wszedł 979. Od razu mu powiedział, że jak on tu będzie, to 826 ma nie być. Jeszcze 826 próbował się nieudolnie bronić (słownie), ale mu nie wychodziło, to też po 10 min zebrał mandżur i wyszedł ze stacji. Od tego dnia, do dziś go nie było i pewnie szybko nie będzie. Nie bym tęsknił, bo on nic sobą nie wnosił jak dla mnie, bo ani pogadać, ani coś zrobić więcej, a samo patrzenie tylko powoduje średni nastrój. No podotykać go można było, ale po latach dotykania też mi ostatnio przeszło, bo chciało by się wiyncyj a tu zawsze jest granica, to po co się drażnić.
   Wczoraj poszedłem popo na spacer z 979. Poszliśmy na pobliskie hałdopola i tam łazilismy jakieś 45 min gadając trochę o pierdołach, trochę o naszym życiu.
   Z jednej strony sam chciałem się przejść, bo ciepło na placu 12C i słonecznie, a ile idzie siedzieć przy kompie, czy na st. mac. 979 też ma problemy z sobą, a nie umiem mu pomóc. Ma różne stany emocjonalne od rozstania z niby laską i nie umie się pozbierać. Chodzi na terapie do psychologa, niby coś tam dają, jak mówi, ale jak na niego patrzę i go słucham, to może to działa dzień, dwa po spotkaniu, a następnie on zaś jest pozostawiony sam sobie. Nie ma koncepcji na życie, bo wczoraj mi mówił, że chce stąd wyjechać, np. do Szczecina, bo mu się to m-to podoba. Od razu się właczyłem, by przejrzał m-ta pod kątem wyludniania się i ewentualnego kupna tam mieszkania i pozyskania pracy. Łódź jest takim dobrym m-tem, bo szybko się wyludnia, a to ma swoje konsekwencje i blisko do wawki.
  Podejrzewam, że to jeden z pomysłów na życie, w tym życiu bez pomysłu. Zbiega się to też w czasie z 4-roletnim okresem pracy w jednym miejscu i beznadziejnością tej pracy na dłuższą metę, no bo ile można pracować na magazynie i ciągle robić to samo. Mimo dobrych warunków płacowych, po jakimś czasie, właśnie ok. 5 lat, można dostać do gowy, tym bardziej jeżeli nie jest to praca życia. No i teraz jak to wszystko połaczyć, czyli rozstanie z niby laską, nudność pracy, która nadaje się do zmiany, źłe samopoczucie w otoczeniu wioskowym, to myśli, by się stąd wypierdolić są jak najbardziej na miejscu. Trzyma go tu matka z małą stonką od 174 no i ja.
   No to ugrzązł.
   Luty, brak zimy, dziś w południe je już 13C. To chyba zimy w tym roku już nie bydzie, za to będą odpowiednie ceny do tego obecnego stanu, później.
   W tym tyg. chcę odwiedzić 811, bo dawno z nią nie gadałem, a brakuje mi tego, co ostatnio mówiłem 979 na spacerze.
   No i przypomniało mi się. W czwartek, trochę łykłem i nawet nie wiem czy ten tekst nie powinien być na czerwono. Z powodu alko hamulce i zabezpieczenia tak mi puściły, że pisałem notkę przy 979, nawet spoglądał na ekran czasami, to raz udało mi się przełączyć kartę, raz nie. No chyba jeszcze do tego nie dotarł, choć jakby chciał to zajęło by mu to kilka minut, jeżeli nie minutę.
   Na razie, zakładam, że nikt z wioski nie wie o tym co tu wypisuję.
  Nawet nie wiem co to za stacyjka.
  Narka.

1 komentarz:

  1. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    At least 160,000 men and women are utilizing a simple and SECRET "water hack" to burn 1-2lbs each night as they sleep.

    It is effective and works with everybody.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Go get a clear glass and fill it with water half full

    2) And now follow this crazy hack

    and you'll be 1-2lbs skinnier the next day!

    OdpowiedzUsuń