wtorek, 10 września 2024

Wtorek #2068

  Weekend to odbyła się imprezka z lokalnymi (no powiedzmy) mięśniakami-skurwielami, choć do tych to im co raz wiyncyj brakuje. ale w tym przekomarzaniu tradycyjnie zeszło na moje relacje z 979 i ich z ich dziećmi (już po zarząd interweniował, by do tego tematu ponownie nie wracać i o tym pamiętać). Oczywiście oni podnosili swoją wyższość, bo te ich dzieci to z ich spermy, Spoko, ale mówiłem im, jak te wasze larwy będą miały 23 lata i będziecie mieli takie relacje jak ja z 979 to wtedy pogadamy, bo co innego mam powiedzieć. Argumenty typu, że w przeciwieństwie do nich jakbym coś spierdolił to 979 zawija kiece i leci f uj, jakoś mało docierały. Mówiłem im - napierdolisz swojemu synowi, to kaj on polezie? Nikaj, wróci do dom, bo kaj ma iść, a 979 miał kaj iść i jakbym cokolwiek spierdolił, to by się ze st. mac. zawinął i tyle by go widzieli. 
   Pytam się ich o "błąd szczerości" to oczywiście robią kwadratowe oczy. Będą je robili jak te ich dzieci ich oleją sikiem prostym. Nwm czy wtedy będę żył, ale co im powiedzieć - a nie mówiłem.... i co to da? No cóż... dalej w wiosce jest aktualne hodowanie, a nie wychowywanie. To też hoduje się te dzieci, później one się same hodują i, co pisałem w poprzedniej notce, wyglądają zajebiście, tylko te mózgi mają trochę zjebane., 

    Nawet zrobiłem jakiś wpis, o kierym zapomniałem. No fajnie. 

   Do postawienia na nowo mam system na kompie. Właśnie, ciekawe skąd sformułowanie "postawić system" skoro jest to instalowanie oprogramowania. Jakoś tak już zostało. Ponieważ, jak to w życiu, dopóki on działa, to ta nowa wersja się przeciąga niemiłosiernie. Miało być tak, że na ntlx wejdę już na new systemie, ale... No właśnie ciągnie się już to 2 m-ce. Tera 254 jest w internacie, to łaziło za mną pooglądanie czegoś new na ntlx. No i wreszcie wzięliśmy hasło od 979 i zalogowaliśmy się. Głodny jakiś branżowych materiałów na pierwszy ogień poszedł branżowy big brother "The boyfriend". To jap. produkcja z osobami od 22 - 34 lat, które mają się tam połączyć w pary. Jak w brotherze, czasem ktoś wychodzi, czasem przychodzi new osoba. Oczywiście jest to skręcone oprócz sztampy, dalekowschodnią kulturą i może dlatego jakoś inaczej mi się na to patrzało. Właśnie te wstawki kulturowe tworzą taki smaczek przy oglądaniu. 
   Ale w jednym momencie, kiedy jakiś uczestnik mówił o partnerze, co chciałby z nim zrobić powiedział - chciałbym mu móc myć głowę, bawić się pianą na jego głowie. Natychmiast nasz dział p.s. odgrzebał z pamięci sytuację kiedy właśnie się to działo u nas, kiedy myliśmy głowę 254 i częściowo bawiliśmy się pianą na jego głowie, a później jeszcze umyliśmy mu część pleców. Czyli potrzeby u rodu samczego są w zasadzie podobne. 
  Na weekend mieliśmy kontakt z 254 tylko w pt. kiedy bezpośrednio po internacie przyszedł do nas na wóz. Zdążył, bo przeważnie jadę +7, a to były te brakujące minuty, bo u niego było na styk. Ucieszyłem się, aczkolwiek jeszcze bardziej bym się cieszył, gdyby odwiedził st. mac. ale teraz on rzadko w domu to imprezki rodzinne wybijają czas wolny, a w ten weekend takie były. Oprócz tego jeździł także z innymi kierowcami. 
   Zdjecie (screen). 
   (powinienem mieć ich zapas, tzn. screeny zrobione wcześniej, a nie na szybko, bo nie mam czasu na szukanie)
  Dziś taki przeciętniaczek, budową trochę podobny do 230.

  Narka.

3 komentarze:

  1. Aha, Chaturbate, widzę logo w roku. Ostatnio się zastanawiałem z jakich kamerek korzystasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś się zapytał z jakich, to bym odpowiedział. To nie jest tajna informacja.

      Usuń
    2. Nawet miałem, ale wyleciało mi z głowy i co innego poszło w komentarzu.

      Usuń